دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

واقعا ممنون ...

در برخوردبا مشکلات همانند طبیب شفیقی باش که دارو را در  

 

  موضعی میگذارد که درمان بخش بیمار گردد. 

 

(حضرت علی (ع) ) 

 

 

سلام 

 

 

من هر وقت نمیتونم در قالب کلمات حرفم بزنم   

به شعر پناهمیبرم   

 

 

 

(همین

 

 

برروی ما نگاه خدا خنده میزند. 

 

 

هر چند ره به ساحل لطفش نبردهایم 

 

 

زیرا چو زاهدان سیه کار خرقه پوش 

 

 

پنهان ز دیدگان خدا . می. نخورده ایم 

 

 

پیشانی ار  ز داغ گناهی سیه شود 

 

 

 

بهتر ز داغ مهر نماز از سر ریا 

 

 

 

نام خدا نبردن از آن به که زیر لب 

 

 

بهر فریب خلق بگوئی خدا خدا 

 

 

 

ما را چه غم که شیخ .شبی در میان جمع 

 

 

بر رویمان ببست به شادی در بهشت 

 

 

او میگشاید....او که به لطف و صفای خویش 

 

 

گوئی که خاک طینت مارا ز غم سرشت 

 

 

 

مائیم...ما که طعنه زاهد شنیده ایم 

 

 

مائیم...ما که جامه تقوی دریده ایم 

 

 

زیرا درون جامه بجز پیکر فریب 

 

 

زین هادیان راه حقیقت ندیده ایم! 

 

 

آن آتشی که در دل ما شعله میکشید 

 

 

گر در میان دامن شیخ اوفتاده بود 

 

 

 

دیگر بما که سوخته ایم از شرار عشق 

 

 

 

نام گناهکاره  رسوا  !  نداده بود 

 

 

 

بگذار تا به  طعنه بگویند. مردمان 

 

 

در گوش هم حکایت عشق مدام ! ما 

 

 

 

<<هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد بعشق 

 

 

 

ثبت است در جریده عالم دوام  ما  

 

 

   

ممنون از همه که منو با حرفای قشنگ قشنگ آروم کردین  

 

مرسی  آقا احسان امو   -  هومن جون - غزل و رامونا  

 

من لال نیستم - مهران-آرش - - نشگون - یک دوست - سنگ صبور  

 

و ...  

که نخواستن اسمشونو بگم 

 

واقعا ممنون  

 

 

باتشکر دوست شما یک ناراضی

 

نظرات 16 + ارسال نظر
نشگون دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:46 ب.ظ

سلام

والّذینَ آمَنوُا أَشَدُّ حُبًّا لِلّه"( سوره بقره آیه 165 )

آنان که ایمان دارند بیشترین محبت و عشقشان به خداست .

عشق به خدا داشته باش همه چیزت حل

موفق باشی

سلام

خیلی ممنون خیلی خیلی خیلی

تا حالا اینو کسی بهت گفته؟ که دوست دارم؟
آره!

پس منم بفرست تو همون لیسته دوستدارانت

دوست دارممممممممممممممممممممممممممممممممممم

همین!

زیاده روی کردم اما خوب چیکار کنم دوست دارم دیگه (خجالت)

من لال نیستم دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:53 ب.ظ

سلام آقاامین
خوبی عزیزم؟
خدارو شکر که بهتر شدی.
آپ خوبی بود شعرت خیلی زیبا بود.
مرسی داداشی.
من که کاری نکردم که ازم تشکر کردی.
البته به خاطر خوبی شماست که همه رو خوب میبینی کاش همه مثل شما بودن.
بی ریا وپاک.


تشکرمیکنم ازت عزیزم.




موفق باشی
بای

سلام

شما خوبی . ازم ناراحت که نیستی از هومن بپرس به خدا خوابم برده بود ناخواسته


ممنونم کسی که به کسی کمک میکنه که نباید هتما چیزی بده

یک کلمه یک سوال یک جمله

میتونه کمک باشه

موضوع همون ۲۰۰۰ تومان میگم شما باعث شدی

پس بازم میگم ممنون ۱۰۰ بار دیگه هم میگم تا خسته شم :)

من لال نیستم دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:02 ب.ظ

خدا



الهی دانایی ده که در راه نیوفتیم
بینایی ده که درچاه نیوفتیم
بنهای رهی که رهنماینده تویی
بگشای دری که در گشاینده تویی
من دست به هیچ دستگیری ندهم
که ایشان همه فانیندو پاینده تویی



سلام

فقط میگم خداااااااااااااااااااااااااااا دوست دارررررررررررررررررررررم

همین! :)

ممنون اومدی من لال نیستم :) خیلی آقا هستی ها بینه خودمون بمونه

یه دوست دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:24 ب.ظ

ممنون از تشکرت
و اینکه من به عنوان یه دوست بزرگتر یه چیزی رو که میدونستم گفتم و این ادب تو رو میرسونه که معذرت خواهی میکنی وگرنه من کسی نیستم که تو ازم معذرت بخوای.
در ضمن من قسد بی ادبی یا توهین نداشتم و منظورمم این نبود که تو عمدی داشتی
برعکس چون هنوز سنت کمه گفتم برا دفعه های بعدی
اونم که میگی نمیدونی کجاش شهوت رومیاره من و تو نمیدونیم ولی اهل بیت که میگن نگید ما باید بگیم سمعا و طاعتا و دیگه نیازی نیست که ما فکر کنیم کجاش خوبه و کجاش بد
راستی میخوام یه چیزی بگم بهت
تو کنار امام رضایی من کنار خواهرش
ولی یه دلخوری از مشهدی ها دارم که دوست دارم سر فرصت راجبش بحث کنیم
چون شاید من دارم اشتباه میکنم
آی دی منو که داری اگه خواستی منو اد کن
تو توی حرم امام رضا یادم کن منم تو حرم خواهرش
شرمنده طولانی شد

کسی که دوستت داره

سلام
ممنون خیلی با حال حرف میزنی به خدا ۳بار خوندم

ممنون که منو به عنوان دوست قبول کردی

راست میگی امام ها گفتن یک چیزی میدونستن دیگه ما هم باید بگیم چشم

من در هدی نیستم که بتونم از مشهدی ها دفاع کنم یا اهالی یک شهرو مهکوم کنم اما امید وارم که دلخوریتون خیلی بد نباشه

ممنونم خیلی هم ممنونم الان اد میکنم شمارو

ما دوستیم با هم دیگه نه؟

یک ناراضی دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:25 ب.ظ

شرمنده یک (دوست ) من ایمیلت ور نداشته بودم و تایید کردم

اما ایمیلت قیب شود

اگه میشه ایمیلت رو بهم بده بی زهمت

شرمنده تازه کارم دیگه ‌‌‌‌‌:))

احسان امو دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:46 ب.ظ http://www.aceboy.blogfa.com

سلام من حرفهامو گفتم مرسی که سر زدی حرفهاموبایه مطلب نازکه جزاولین آپهام بوده تموم میکنم واسه این موضوع ....



کریستین بوبن :


مدتهاست که بدون تو جایی نمیروم
توراباخودبه ساده ترین مخفیگاههای ممکن میبرم
تورادرشادیم مخفی میکنم
مثله یک نامه ی
عاشقانه در روز روشن...
شادی پرارزشترین وکم ارزشترین ماده درددنیاست
تنهاکودکان آن رامیبینند
کودکان
قدیس ها وسگهای ولگرد
و
تو
توشادی رادرحین پروازش به دام می اندازی
وبعددرهمان لحظه آزادش میکنی
کاری جزاین باآن نمیتوان کرد
و تو میخندی
تودربرابراین شکوهی که اهداشده
شکوهی که دریافت شده میخندی
حظ و فیض
همیشه باقیمتی گزاف به دست می آید
شادی بی نهایت تنهاباشهامتی بی نهایت به دست می آید
من شهامت تورادرخنده ات می شنیدم عشقی چنان قوی به زندگی
که زندگی هم نمیتوانست آن را تیره کند
برای ازدست دادن چیزی بایداول صاحب آن بود
ماهیچوقت دراین زندگی صاحب چیزی نیستیم
وهیچوقت چیزی ازدست نمی دهیم
دراین زندگی فقط بایدآوازخواند
بایدباغبارروانهای
عاشقمان ازته گلو
ازته دل
ازته مغز
ازته روح
آوازبخوانیم....

سلام

واقعا قشنگ بود واقا من خیلی دوست دارم احسان خیلی

احسان امو ممنونممممممممممممممممممممممممممممم

احسان امو خیلی خوبی

خلی مطلب قشنگی بود با این جملات آخرت موندم بخندم یا باید گریه کنم ولی فقط میدونم خیلی واسم جالب بود و همین

مرسی که منو تنها نزاشتی با اینکه ازیتت کردم

خیلی ممنون خیلی ممنون

احسان امو من و شما باهم دوستیم نه؟

میدونستم بووووووووووووووووس

جی جی دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:17 ب.ظ http://sharab934.blogfa.com/

سلام :

می دونی چیه

من عاشق این شعرهام و برای کسی نمیزنم

اما بخون و لذت ببر

*****


برای کسانی که خدایشان عاشق است.نه کسانی که خدایشان

به جز سنگ وسپر چیزی نمی داند:



هیچ شبی نیست

که جیره خوار تو نیست

مگر زمین توست آسمان

که ستاره ها را

به بند کرده چشمانت؟



شهاب

سنگ نیست به لبش

قاصدیست

که کلام آتش خورشید

به سیاهی پادشاه می برد.



شهگناه خدا

آفرینش جهان نبود

نگاه عاشقانه ای

که-دزدکی-

خدا به تو کرد

جهان را

به گناه عشق

آلود.



-به نام پاک

مگر تو کیستی

که خدا را به بند کشیذه

چشمانت؟

سلام

هر کس که گلاویز رفیقان گردد

بازار گرانقدری اش ارزان گردد
جنگ و جدل افتادن سنگی است به حوض

هرچه گل و لای آن نمایان گردد

شرمنده جی جی جون نمیدونم چرا چند روز تمرکزم از دست دادم نمیتونم معنی شعر هارو بفهمم :(

مرسی که بهم سر زدی عزیز

Boysworld Admin سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:32 ق.ظ http://boysworld.blogfa.com/

سلام
اووو چه وبلاگ باحالی، چه عکس‌های دیدنی یییی، واقعا هنرمندانه انتخابشون کردی آفرین عزیز امیدوارم که یه روزی برسه که به رضایتی که رضایت خدا هم داخلش هست برسی.

سلام

ممنونم نظر لطفه شما هست

انشاالله خدا کنه شما هم برسی

لطفا بیا بهم سر بزن ممنون میشم

ارسلان سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:42 ق.ظ http://11arsi.blogfa.com

سلام ممنون که خبرم کردی
آپ بسیار فوق العاده ای بود
حیف که دیر اومدم و چیز هایی که میخواستم بگم رو قبلا دوستان به این قشنگی گفتن
در کل برات آرزوی بهترین ها رو دارم
موفق و پیروز باشی فعلا

سلام

ممنون به من لطف دارن دوستان و شما

هومن سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:19 ق.ظ http://boy-bazi.blogsky.com/

سلام آقا امین
مرسی که اومدی به وب خودت و مرسی از نظر خوشگلی که گزاشتی واسم.
من که کاری نکردم دوست خوبم فقط وظیفمو توی دوستی انجام دادم.
شما خیلی لطف داری.
خوب کاری کردی که به خدای بزرگ واگذارشون کردی.
درستشم همینه.
آپ جدیدت خیلی خوشگل و شعرهاش هم عالی هستن دیگه.
اومدم بگم دوست دارم.
بازم پیش من بیا و خوشحالم کن.
منم همیشه میام پیشت چه آپ کنی چه نکنی.
شب خوبی داشته باشی دوستم.
بای

سلام

ممنون هومن جون

مهران سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:24 ق.ظ

سلام. پس چی شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام

خوابم میاد نمیدونم از شدت خوابه یا گریه هست این سوزش چشمام؟

من لال نیستم سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:01 ب.ظ


همچو پرنده ای باش که روی شاخه ای سست وشکننده آواز میخواند

شاخه میلرزد ولی اوهنوز میخواند زیرا به بال وپرهایش اطمینان دارد


......................................................................
به قلب ما نزدیک است آن کسی که از چشمهای مادور است
..............................................................



بای

سلام


من لال نیستم

خیلی دوست دارم واسه همین دوست ندارم عصبانیتم ببینیم

پس تورو خدا از من به دل نگیر باشه چون میدونم درد شما واسه خودتون زیاده واسه همین موقعی که من داقونم نمیام جاتون که بیشتر ناراحت نشین

اینم فکر کنم یک نوع دوست داشتن باشه نه؟

ممنون

هومن سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:33 ب.ظ http://boy-bazi.blogsky.com/

سلام امین جون
خدا نکنه شما اونقدر ناراحت باشی که چشمات بسوزه از شدت گریه دوست عزیزم.
خیلی نگرانتم گلم.
منتظرم تا بیای و بگی حالت بهتر شده.
گفتی اینجا هستی واسه همین اومدم بگم منتظرت هستم.
خیلی مهربونی عزیزم.
واسه اون چیزی که میدونی بازم ممنونم ازت.
بیای ها دلواپستم.
فیلن بای

سلام

ممنون از توجه شما به من

من دیگه چت نمیکنم

چت به درد ۲شخصیت دروغین و بی احساس میخوره نه من


من همین وب واسم کافیه

صدرا سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:43 ب.ظ

سلام آقای ناراضی البته بهتره بگم سلام آقا امین
حیف اسم به این قشنگی نیست که به جاش بگم ناراضی
آپ قشنگی بود ولی مثل اینکه دیکتتون یه کم ضعیفه.اومدم از تون دعوت کنم به وب جدید من هم سر بزنید خوشحال میشم همشهری.مرسی
http://sinasadra.blogsky.com

سلام

شرمندم بخدا قبول دارم املام خیلی بده

هرسال شاگرد اولی رو از دست میدم واسه همین املا

ممنون اره امین قشنگه به شرته اینکه قشنگیشو با نامردی زشت نکنن

چشم میام

احسان امو سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:47 ب.ظ http://www.aceboy2.blogfa.com

سلام فعلا که همه ی دنیا نامردی شده یکی نیس بگه آخه بی...واسه چی

میرید گزارش تخلف میدین آخه وبه من که مشکلی نداشت...

چه میددونم والا....

ما تو این نت همه چیمون رو واقعی گفتیم اسم سن عکس واقعی خودم شهرواقعی

اما مثه اینکه اینجا هرچی واقعی تر باشی اشتباه میکنی....

فدای سره دوستام ...

هیچ حوصله ای واسه آپ ووب جدیدم ندارم ...

آخه تواین وبه جدیدم احساس غربت میکنم ...

بازم مثله همیشه بی خیال .. موفق باشی ...

سلام

میدونم من داشتم در باره همین موضوع آپ میکردم که شما این نظر گذاشتین

من به این نتیجه خیلی وقته رسیدم

احسان امو من به شما نیاز دارم باشه از من یادت نشه

احمدرضا سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:05 ب.ظ http://www.niceboye.blogfa.com

بازم مثل همیشه گل کاشتی.واقعاٌ زیبا بود.ممنونم که بهم سر زدی.
عشق
یکجانبه، سؤالی است که بی جواب مانده است
عشق کور نیست، فقط نمیبیند
قلب چشمه است
و رود خانه زبان
کلمات و اعمال را در یک ترازو وزن نمیکنند
فقط بلبل میتواند گل سرخ رابشناسد
زندگی را هر طور نگاه کنی زیباست!
بازم بیا پیشم.خوشحال میشم...

سلام

مطلب خیلی عالی بود ممنونم ازت بازم بیا به من سر بزن

بخدا خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد