دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

ولادت باسعادت مولود کعبه

.......سلام....... 

 

ولادت باسعادت مولود کعبه

 

حضرت مولی الموحدین علی ابن ابیطالب (ع)

 

بر همگان مبارک باد

 

ولادت حضرت علی

 

 

روز پدر بر همه پدرهای مهربان مبارک باد

 

حضرت علی (ع) 

 

  

همین 

 

با تشکر دوست شما امین کوچولو 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
محمد شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:39 ب.ظ http://www.zerdan.blogfa.com

سلام دوست گلم /حالت خوبه /امیدوارم سلامت باشی /ولادت امام علی ع رو برات تبریک میگم /وامیدوارم روز خوبی داشته باشی /من بازم اپم /اگه بیای ونظر بدی خوشحال میشم /متشکرم

پارسا سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:20 ق.ظ

سلام امین جان
امیدوارم که حالت خوب باشه
خیلی وقته ازت خبری ندارم
نمیدونم چرا یاهو مسینجرم هنگ کرده بود
رفتم یه ورژن پایین تر گیر آوردم
حالم داره ازش به هم میخوره
وقتی اومد دیم هیچ پیامی ندادی نا امید شدم
راستی نفهمیدم چرا سایتت حک شد اما حالا درست شد
اصلا هک شد؟؟؟
یا هک نشد؟؟؟
خلاسه اینکه خیلی دلم برات تنگ شده
یه خبری چیزی بهم بده
by.by

امیرعلی سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:17 ق.ظ http://sinasadra.blogsky.com/

سلام
دیگه قهر بسه باشه
دوست دارم
ای راهب کلیسا کمتربزن به ناقوس "خاموش کن صدا را نقاره میزند طوس " آیامسیح ایران کم داده مرده راجان" بردارجان خودرا با ما بیا به پابوس " آنجاکه خادمینش ازروی زائرینش " گرد سفر بگیرندبابال نازطاووس
با نام رضا به سینه‌ها گل بزنید, با اشک به بارگاه او پل بزنید, فرمود که هر زمان گرفتار شدید, بردامن ما دست توسل بزنید.
آپ کردم لطفا تشریف بیارین

آبجی کوچولو سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ب.ظ

سلام داداش جون خودم
خییییییلی خوشحالم که درست شده وب
داداشییییییییییییییییییییی
برام تعریف کن که چه جوری شد ؟؟؟؟
آقا مرتضی کمک کرد درست شد
راستی داداش جان پسوردتو عوض کن برا اطمینان
خیلی دلم تنگ شد
دوست دارم خیلی زیاد
داداشم زودی بیا
باشششششششششششششه
ما 3 تا گیلاسیم
بووووووووووووووووووووس

ARMAN ARMIN سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:19 ب.ظ http://www.boy021.blogsky.com

گوگوجی سلام
ما بازم اومدیم
اما امیدواریم که دیگه کسی نیاد و گزارش تخلف ما رو رد نکنه
ما که حرف ها و یا کارهای بدی تو وبلاگ خودمون نمیکنیم
جز دوستی پاک هم چیزی نگفتیم
امیدوارم این بار هم مارو تنها نزارید
منتظریم تا ببینیمت اونجا

بای بووووووووووووووووس

غزل پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 ق.ظ http://www.donyaye-elm.blogfa.com

سلااااااااااااام داداشی خودم
نبینم ناراحتی!!!!!!!
درسته از دستت ناراحتم که منو فراموش کردی
اما هنوز مثل سابق دوستت دارمت و آبجی غزلتم
حالا میشه جواب آزمایشتم بهم بدی مردم از دلشورهههههههههههه

امیرعلی یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 ب.ظ http://sinasadra.blogsky.com/

سلام داداشی
ازت خبری نیست داری کم محلی می کنی با من هم قهری هنوز با سینا کله ای بابا بیخیال دیگه خیلی جدیش نکنید یه کم هر دو طرف کوتاه بیاید اینجوری بده راستی دیدم وب جدید تاسیس کردی مبارک باشه ما دیگه نامحرم بودیم به ما هیچی نگفتی باشه عیب نداره ما رو خودی ندونستی پس یعنی با ما هم قهری باشه بهم میرسیم کوه به کوه نمیرسه ولی آدم به آدم میرسه امین خان راستی یه چیزه دیگه به آقا مهدی ما زنگ زدی؟صحبت کردی باهاش چی شد؟ امین جون از فضولی دارم میمیرم بابا یه خبری بده دیگه اصلا معلوم هست کجایی؟ برو بابا ما رو باش با کی میخوایم بریم سیزده به در الو الو امین جون امین جون از صدرا به امین از صدرا به امین امین جون به گوشی کجاین چرا جواب نمیدین اونجا معلومه چه خبره چرا کسی به گوش نیست

امیرعلی پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:28 ق.ظ http://sinasadra.blogsky.com/

سلام
درد دل یه پسر نوجون
امروز یه اتفاقی افتاد خیلی دلم تنگ شد رفتم تو اتاقم درو بستم و یه دل سیر گریه کردم
آپ کردم

آبجی کوچولو پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:11 ب.ظ

سللللللللللللللللللللام
داداش جونی اینترنتمون درست شد زودی اومد برات بنویسم
خوبی عزیز آبجی
دلم برات یه زره شده هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
من داداش امینم رو می خواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
می خووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووام
زودی بیا پیش آبجی
خیلی دوست دارم
داداشم برا آبجی دعا من باشه
منم همیشه به یادتم و سپردمت به خدای مهربون
ما ۳ تا گیلاسیم
بووووووووووووووووووووووووووووووس محکم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد