دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

ببخشید

سلام 

 

 

ببخشید 

 

مخصوصا  داداش نارنجی 

 

 

تا شب  آپ  میکنم  حتما 

 

داداشی  شرمنده 

 

دوستون دارم 

 

 

  یا حق

نظرات 1 + ارسال نظر
آمنه جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:06 ب.ظ http://www.sehr.blogsky.com

سلام
روزتون بخیر
از این جمله بلاگتن خیلی خوشم اومد
هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم
امیدوار موفق و پیروز باشید:)
به امید دیدار
بدرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد