دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

صبح ظهور نزدیک است

آن سفر کرده که چندی است از او بی خبریم  

 

 

داده پیغام به یاران که ظهور نزدیک است  

 

 

سلام 

 

عید همه دوستان مبارک 

 

 

شاید زمین هم نیاز به زنده شدن دارد 

 

 

آیا ما هم نیاز نداریم  به فکر زنده بودن باشیم 

 

 

این کلمه رو خیلی دوست دارم 

 

 

 

عیدت مبارک 

 

 

 

احساس ارامش میده بهم 

 

 

 

پس  هزار بار  عیدتون مبارک 

 

 

همیشه مثل سبزه   سبز و با طراوت 

 

 

مثل  گندم که در سمنو هست  مایع برکت 

 

 

 

و ماهی که داخل تنگ بازی میکنه نماد 

 

 

 زندگی باشید برای دیگران 

 

 

شعز اول رو  هم  به چهار شخصیت هدیه میدم 

 

 

 

اباصالح المهدی 

 

 

 

و دوستانم    نارنجی     جواد    آبجی بزرگه {رنگینکمان) 

 

 

 

 

امید وارم  برمن ببخشید دیر آپ کردنم رو 

 

 

 

شرمنده 

 

 

 

دوستون دارم 

 

 

 

مخصوصا شمارو داداشی 

 

 

 

همین 

 

 

 

یاحق

نظرات 2 + ارسال نظر
♥سایه♥ یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ب.ظ http://www.khateratma.blogsky.com

سلام
سال نو مبارک
به منم سر بزن خوشحال میشم

جهان سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ب.ظ

سلام امین جون
عیدت مبارک
عیدت مبارک
عیدت مبارک
عیدت مبارک
عیدت مبارک
عیدت مبارک
عیدت مبارک
عیدت مبارک
عیدت مبارک
عیدت مبارک
عیدت مبارک
عیدت مبارک
عیدت مبارک
عیدت مبارک
عیدت مبارک
عیدت مبارک
عیدت مبارک
عیدت مبارک
عیدت مبارک
عیدت مبارک
عیدت مبارک
عیدت مبارک
عیدت مبارک
عیدت مبارک
عیدت مبارک
عیدت مبارک
عیدت مبارک
عیدت مبارک
عیدت مبارک
عیدت مبارک
عیدت مبارک
عیدت مبارک
عیدت مبارک
عیدت مبارک
عیدت مبارک
عیدت مبارک
عیدت مبارک
عیدت مبارک
عیدت مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد