دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

دیگه حقیر نکن خودتو پسرک برو وبخواب پسرک دوستت تورو لولو برده

سلام 

 

 

اینجا هنوز برای  نفس کشیدن یک دوست   جا هست 

 

 

 

یک    پیشنهاد  دوستانه 

 

به تمام  دوستانم 

 

چی بزرگ  چی کوچیک 

 

چی ۱۰ ساله چی ۹۹ ساله 

 

 

 

هیچوقت  نزارید  نفر مقابلتون بفهمه 

 

شما عاشقش  هستید 

 

 

اخه دیگه انگیزه برای دوستی مابین شما کمرنگ میشه 

 

و به سردی میره 

 

شاید در جای دیگر  در زمان دیگر یاد هم افتاده و دل تنگ بشوید 

 

 

اما  این پیشنهاد من بود 

 

کاری کن که اگر به  یاد  دوستت افتادی احساس کنی  

 

ای کاش در اون شرایط باهاش بودم   

 

 

اگر نه در شرایط  خوبی و شادی  

 

همه  هستن 

 

شرایط کسی وقتی سختر میشه 

 

وقتی که بدونه یکی هست اما سایش روی اون نیست 

 

 

منظور خواستی از جملات بالا نداشتم و فقط واسه اینکه چیزی گفته باشم  نوشتم 

 

 

شاید  دل  اشتباه کرده در ۱۵خط بالا 

 

و راست میگه عقل در خط شانزدهم 

 

 

اهای  دوستان هیچوقت به دوستتون نگید دوست دارم 

 

هیچوقت به کسی که ابراز علاقه بهتون میکنه  نگید دوست دارم 

 

 

تجربه دارم که میگم 

 

نمیخوام  شرایط  منو  تجربه کنید 

 

 

 

دوست شما امین  

 

یا حق 

 

من دارم کم کم  کنار میام با خودم .   سید جان 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بای بای

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هیچی  

 

 

خواستم یادتون بمونه   

 

 

من هنوز  نفس میکشم

نظرات 6 + ارسال نظر
جواد سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ب.ظ http://etrebaron.blogfa.com

سلام
خوبی آقای لوس خان
سلامتی خدا رو شکر حالا بهتری یعنی به سلامتی و به خیر
تموم شد دوران بیمارستان.
من خیلی بد هستم
مگه نه
...................
بیا وبلاگم
البته هیچ چیز خواصی توش نیست
(این نظر هم خوصوصی هست)

غریب و اشنا سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:13 ب.ظ http://gharib2.mihanblog.com

ما اومدیم ...از شما خبری نیست

غریبه آشنا پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:09 ب.ظ http://www.gharib2.mihanblog.com

دستمال خیس زندگیم را فشردم همین۴ قطره چکید:

زنده

باد

رفیق

با معرفت



(سابق) Ayhan شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ب.ظ http://www.wantedboy.blogfa.com

سلام پسر . نیستی ؟ کجایی ؟ خوبی ؟

آپت رو خوندم . خوشحالم که داری با خودت کنار میای .
آره نباید به کسی بگیم که دوستت دارم . چه پسر باشه چه دختر .

راستی نظرات ما تو بلاگ بهت میرسه ؟ اصلا میخونیشون یا پاک میکنی ؟
از اونجایی که میشناسمت ، میخونیشون .
خوشحال شدم

التماس دعا

{گل}
.
.
.
...

دانیال پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:36 ب.ظ http://www.manoto-baham.mihanblog.com

سلام.....بیا تا باهم دوست بشیم

جهان دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:29 ب.ظ

سلام
یه حدیث هست فکر کنم از امام صادق باشه
میگه اگه کسی رو دوست داری بهش بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد