دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

تمام مسلمین جهان تسلیت عرض میکنم

کاش نجار مدینه در مدینه    در   نمیساخت 

یا اگر میساخت بهر خانه حیدر نمیساخت 

ای کاش ای شهر مدینه بی در و دیوار بودی 

یا تو ای باغ فدک هرگز در این دنیا نبودی 

سلام 

سلام به تمامی دوستانم که منو در تنهاییم  تنها نمیزارن 

 اول باید سالروز شهادت حضرت فاطمه رو به  

 

تمام مسلمین جهان  تسلیت عرض کنم 

این چند روز تا داخل  یاهو  و  وبلاگ میومدم اما  

 

 حال و حوصله  آپ نداشتم حتی داخل نظرات هم 

   نمیومدم

تا امروز 

اخه روز اخر  روضه مامانم هست گفتن چون شلوغ 

 

 میشه مردی نباید تو خونه باشه و 

من از خونه انداختن بیرون  اخه شله زرد  داره  

 

 

مامانم روز اخری

خدا قبول کنه انشاالله

منم اومدم  خونه یکی از دوستام که نت داره  

و الانم که در خدمت شما هستم 

و بعد این اپ میخوایم با هم بریم  حرم زیارت 

جای شما دوستان خالی 

انشاالله  

اگر عمری بود بازم   

میام 

اخه الانه  تو نظراتم چیزایی خوندم که احساس 

   قبلیمو  تقریبا 90%از بین برده 

ممنونم از  دوستان  که واسم نظر گذاشتن 

اقا جواد 

غریب اشنا 

داداشی گلم  داداش مرتضی برادر جون جونی خودم 

 Ayhan

 

 

 

و دیگر دوستان گلم

فعلا با اجازه شما دوستان

یا حق

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد