دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

صفحه جدید اضافه شد!!!!!!!!!

ای کاش می شد فهمید در دل آسمان چه می گذرد
 


که امشب با ناله ای
بغض آلود

 


بر دیار این
دل خسته

 

اشک می ریزد 

 

 

سلام 

 

 

 

جای همه دوستان دیروز مشهد خالی بود  

 

 

دیروز با یکی از دوستان نزدیکم رفتیم  طرفهای  حرم امام رضا 

 

 

چی همه شربت و چایی خوردیم 

 

 

مشهد دیروز  بر خلاف خیابوناش که به شهری که در خواب رفته میخورد  

 

 

اما اطراف  حرم  تا جایی که بخواید شلوغ بود  

 

 

رفتیم جای شما خالی یک زیارت   

 

 

بعد هم  اومدیم باز بابا و مامانم رفتیم   

 

دیروز من 3 بار رفتم حرم  

 

 

 

یکبار  خودم  

 

 

یکبار با دوستم   

 

 

یکبار هم با مامانم و بابام 

 

 

جای همه شما دوستان رو خالی کردم ها نگید امین نامرده  

 

 

دیشب  طرف ساعت 2 بامداد بود رسیدیم خونه 

 

 

با یکی از دوستام هم که قرار داشتم و بد قولی کردم  

  

 

 

 ازش معزرت خواستم و بازم معزرت میخوام 

 

 

 

خوب  دیگه  

 

 

اهان   

 

راستی  

 

 

یک صفحه به وبلاگ اضافه کردم که در باره   

 

 

 

  بازی های مورد علاقم  میخوام داخلش بنویسم 

 

 

که شمارو دعوت میکنم ببینید 

 

 

داخل نوار بالای وبلاگ  نوشته 

 

 

 

  فعلا با اجازه 

 

 

 

برم دیگه اخه میخوام برم خونه یکی از دوستام  

 

 

 

نمی خوام بد قول بشم  

 

 

 

ممنون از توجه شما دوستان 

 

 

 

 

یاحق

نظرات 7 + ارسال نظر
جهان دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:24 ب.ظ

سلام امین جان
دلم واست تنگ شده
البته من بیمعرفتم که بعد از مدتها الان به وبلاگت سر میزنم
دعا میکنم که حالت خوب باشه
گفتی سه بار حرم رفتی داغ دلم تازه شد
اگه دعا کنی و امام رضا ع بطلبه تابستون میام مشهد
فقط دعا کنی ها
به قول خودتون یادت نشه؟
ممنون

سپهراد سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:57 ق.ظ http://www.sepehrad.loxblog.com

دردیست در دل اگر گویم زبان سوزد...

آپم با یه دل نوشته...

به آدرسم یه loxblog اضافه کن و بهم سر بزن و شادم کن.

سلام

به خدا هر کاری کردم نشد بیام داخل وبلاگ شما و به پیغام از طرف لوکس بلاگ روبرو میشدم


ادرس جدیدتونو بهم بدید بی زحمت

ممنونم که بهم سر زدید

همین

یاحق

(سابق) Ayhan سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:52 ب.ظ http://www.wantedboy.blogfa.com

سلام . زیارت قبول داداش قدیمی .

التماس دعا دارم . چه خوب نوشتی .

پست قبلیت رو هم خوندم . ممنون که نظراتم رو میخونی .
فک میکردم یا نظرات بهت نمیرسه یا اینکه وقت نمیکنی بخونی . اما مثله اینکه خدا رو شکر میخونی . و این برام ارزش داره
بازم بهت سر میزنم .
فعلا بوس بای { گل }

سلام داداشی قدیمی اما همیشه تازه


محتاجیم به دعا داداشی نظر لطف شما هست نسبت به من همیشه


داداشی شرمنده به خدا میخونم نظرات رو اما به خدا نمیرسم نظرات رو جواب بدم به خدا شرمندتم

اما سعی میکنم جواب بدم

ممنونم که به من سر میزنی و منو تنها نمیزاری

ممنونم داداشی


همین


یاحق

جواد پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ق.ظ http://etrebaron.blogfa.com

Ayhan جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ق.ظ http://www.wantedboys.blogfa.com

سلام پسر .

خوبی ؟
منم خوبم . راستی من برگشتم .
دوست داشتی یه سر بزن .

راستی چرا خبری ازت نیس؟

سلام داداشی

ممنونم خوبم

خدارو شکر میکنم که دوستانم همه در سهت و سلامت به سر میبرن

خداراشکر داداشی

داداشی من در خدمت هستم اما هر کاری میکنم نمیتونم واستون نظر بزارم خرابه فکر کنم یا واسه من باز نمیشه
اینو گفتم که فکر نکنید بی معرفتم و نیومدم

داداشی فعلا سرم شلوغه داداشی نیستم یک ماهی نیستم شما منو ببخشید

میبینم شمارو

همین

یاحق

mohajer یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:55 ب.ظ http://riwas.blogfa.com

سلام داداشی.چطوری؟خوبی؟خیلی بی معرفتی .ولش کن.بای

سلام داداشی

نمیدونم چی باید بگم به خدا

شرمنده رو حساب بی معرفتی نزار

بازم ممنونم با اینکه من بی معرفتم شما معرفت دارید و به من سر میزنید

ممنونم

همین

یا حق

pepero یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ق.ظ http://eldoradoboys2.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد