دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

ممنونم از هم راهی همه دوستان

 

 

  

هرچیز که بوده گذشته  

 

و   

  

 

آینده نیز نیامده....گاهی سفری 

 

 

 

 به  گذشته میکنم  

 

 

و گهگاه سری به آینده میزنم  

 

 

 

اما  در حال زندگی  

 

 

 

 

میکنم.....

 

 

 

 

 

امید وارم  کسی  یاد من  نکنه 

 

 

 

روز های خوب بد زیاد داشتم 

 

 

ممنونم از هم راهی همه دوستان 

 

 

 

میخوام بزرگ بشم  

 

 

 

 

یاحق

نظرات 2 + ارسال نظر
sushi سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:35 ب.ظ http://1001sal.blogfa.com

گذشته ها کذشته....
آینده هم معلوم نی....
دم رو دریاب خو......
..............
یاد جمله بالایی افتادم......
همین

سلام

اره میدونم گذشته ها گذشته

واسه همین خستم چون خیلی بد به من گذشت

نمیدونم چرا

اما من نمیتونم واسه سرور بلاگفا نظر بزارم

و بیشتر دوستام واسه بلاگفا هستن

اخه قسمن کد واسه من باز نمیشه چرا نمیدونم

واسه همین منو ببخشید دوستان عزیز





از مابقی دوستان که نظرشون رو تایید نکردم پوزش میخوام

نظر دوست دوستم رو هم تایید کردم
واسه این بود که به دوست مشترکم بگم هنوزم یادشم اگه اون منو فراموش کرده

همین


یاحق

امین ( یک ناراضی) پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:16 ب.ظ http://www.hldkd.blogsky.com

این نظر رو واسه خودم خودم گذاشتم

واسه جواب به بعضی از دوستان

امیدوارم کسی ازم خورده نگیره

سلام به تمامی دوستان عزیز و خوبم و مهربونم

نمیدونم چی بایدبگم اصلا نمیدونم کیب زحمت خوندن به خودش میده یانه

اصلا کسی هست تو این خونه یا نه

اما واسم این مهم هست که کسی که واسم مهم هست منم واسش مهم باشم

شاید این روزگار بد و سخت با این چنین میکنه

شاید روزهای سخته ما این کار رو میکنه

ولی مهم اینجا هست که با تمام مشقله ذهنی و فکری یک قسمتی رو به خودمون به دوستانمان و زندگی قرار بدیم

اخه به قول بابام میکه این روز هایی که میگذره ادمی نمیدونه که چرا و به چجور میگذره وقتی جای جاش میرسه میگه خدایا چند روز دیگه بهم فرست بده

چرا همین الانه که فرست هست چرا به فکر نیستیم

اینو گفتم که تلنگری باشه واسه خودم و گوشهای شنونده

اخه خیلی وقتا شده هم جسم هم چشم هم گوشم داخل کلاس بوده اما فکرم جای دیگه اینو گفتم که اونایی که فکر شون اینجاست شاید ....



خوب بماند

اینو میخواستم بگم

خیلی از دوستان گلایه کرده بودن که بی وفا شدم و خیلی بی معرفتم و از این جور گفتار که همه دوستان به اینجانب لطف دارن
و بعضی از دوتان هم با الفاظ زیبایی که شاید اگر از مشکلات من خبر داشتن یا جایی من بودن به خودشون اجازه نمیدادن از این الفاظ استفاده کنن در وسف من استفاده کردن که به هر دلیلی که هست بازم از همه دوستان تشکر دارم


دوستانی که محکم به بی وفایی کردن من رو باید بگم وفا داشتم
اما نمیدونم چرا انسان ها وفا رو فقط یک طرفه میبینند یعنی هر وقت اومدن باید باشی و هر وقت رفتن بازم باید باشی اما سحم من چی یا بهتر بگم من دوست ندارم وقتی به کسی میگم سلام بهم بگه سلام و تمام
دوست دارم وقتی میگم سلام دیگه خداحافظی وجود نداشته باشه اما وفایی که توی فرهنگ و دکشنری بعضی از دوستان هست میگه کسی که سلام میکنه حق خداحافظی هم واسش محفوظه کی این حرفو زده ؟


محکم به بی معرفتی شدیم

اره معرفت چی واجه خنده داری
ظاهری زیبا دارد تمام حروفش بریز میرود و نشان از خاکی بودن دارد اما حماقت چی
بعضی از دوستان معرفت رو نمیدونم به چی معنی میکنن معرفت مگه این نیست که شما هزارتا بد و بیراه بگی و فردایی همون روز بیای بگی ببخشید و طرف مقابل حتی به روی شما نیاره معرفت این نیست پس چی هست من عقلم نمیکشه
چند وقت صدا سیما فیلمی از مهران مدیری گذاشته بود به نام برره

همه افعال معکوس به کار میبردن بعضی وقتا فکر میکنم دارم در برره زندگی میکنم اخه همه میگن وفا اما بی وفا تر از اونا کسی نیست
همه میگن معرفت اما .....
همه میگن دوستیم اما از اونا دشمن تر نیست

خوب خیلی ها محکم کرده بودن به ...............

خدارو شکر ما باعث بانی شدی که بعضیا دلشون خالی کنن

از قدیم وندیم گفتن فوش رو باد میبره

هر چی دلت میخواد بگو نمیدونم مگر من چی کردم
ای کاش ادب حکم نمیکرد که جواب بی ادبان رو با ادبیات خودشون جواب گفت اگر من هرچی هستم خودم میدونم و خدای بالا سرم

شما قسه خودتو بخور که یک شاکی به شاکیات اضافه کردی تو اون دنیا
که باید جواب بدی از کجا میدونی من........ یا اینکه ...........هستم

خدارو شکر که انقدر ابدیده شدم تو این دنیای مجازی که حتی اگر بهترین هام هم که ازشون توقع ندارم بیان هرچی بهم بگن
صدام رو میتوم ساکت کنم شاید تا ۱ سال ژیش اشکم در میومد اما الانه نه الانه دلم شکستن رو خوب یاد گرفته
شاید چیزی هم ازش نمونده که بخواد بشکنه که چشم بخواد واسش اشک بریزه

محکم به دروغ شدم

بعضی وقتا انسانها دوست دارن دروغ بشنوند

بعضی وقتا ما ادمها شرایط را ایجاد میکنیم که دروغ شنویم

بعضی وقتا انقدر تاکید بر دروغ میکنیم که نا خواسته دروغگوی قهار میشیم

اما بعضی وقتا دیگران را به دروغ به دروغ محکم میکنیم

بعضی وقتا به دروغ کار خود پیش میبریم

اما هنوز من نفهمیدم سنگ محک واسه این که بفهمیم کی دروغ میگه کی نمیگه چی هست
اخه من هرکی باهام حرف میزنه راست میگه مگر اینکه خودش بگه درغ گفته مثلا گفت دوستم هست بعد اروم دم گوشم گفت من با تو دوست نیستم
فرقش این بود که دوستم بود ولی وقتی کاری که خواست کردم واسش دم گوشم گفت برو دوست ندارم

پس فکر کنم به حدی تجربه از مردم پست این زمونه دارم که سنگ محکم بگه کی دروغ میگه یا کی راست

دیگه واسم چیزی مهم نیست وقتی با فوش دارم کنار میام تهمت دروغ گویی که چیزی نیست




بعضی از واجه ها واسم ارزش داشت

دوستی

داداشی

عشق

امین

وفا

معرفت

اما حالا که نیگاه میکنم میبینم واجهایی از اینا خنددار تر تو فرهنگ لغط نداریم

دوستی خنده داره وقتی ببینی باحاش دوستی و لی ترو دوست نداره یا.......

داداشی از همه خنددار تر اینه واسه من ارزش داشت اما خیلیا باعث شدن که ارزش نداشته باشه پیشم و از این کلمه زیبا متنفر بشم
داداشی واقعا خنده داره

عشق : چیزی نمیتونم واسش بگم اخه بزرگتر از منه و امصال من که بخوام اضهار نظر کنم ولی این همه یک بازیچه بود واسه داداشی هایی که ادعای دوستی میکردن


امین: در معنی یعنی امانت دار دیگران امیدوارم امانت نگهدار خوبی باشم در صورتی که هیچکس امینم نشد قیر از یکنفر

وفا معرفت احمقانه ترین و مزهک ترین کلمات که شنیدم شما اگر معنی اینهارو فهمیدید به منم بگید ممنون میشم


خوب باید دهنم رو ببندم تا بیشتر از این توهین نکردم واحترام نگه داشتم

امیدوارم همیشه هر جا هستید یکی مثل خودتون داشته باشید

٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬

این قسمت واسه برادرم هست

ممنونم که واسم نظر گذاشتی دیگه داشتم دق میکردم اگه نمیومدی باورم میشد که فراموشم کردی

مثل همیشه کار شما درسته و به موقع میای

دوست دارم

نمیدونم اما احساسم میگه دارم کم رنگ میشم واسه شما


همین

یاحق



>> اگر به کسی توهین شد یا به واجه ای ببخشید دیگه نمیدونم چی درسته چی غلط <

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد