دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

چی خبره این روزا تو شهر دل

سلام

یک سوال دارم 

تا حالا شده

نخواید به کسی چیزی بگید یا  بدید  که میدونید عذاب میکشه

اما خودتو با ندادن اون  بیشتر عذاب میکشید

این  حال  روز  این روز های منه

از  داخل  داغونی اما مجبور هستی بخندی

چون  عاشق  دوستات و اطرافیات هستی

ای کاش  ای کاش   یک گوش بود که بتونه حرف دل ادمارو بشنوه

زبان میگه  خوبم

اما دل نمیتونه بگه داغونم اخه دل  هم خجالتی هست هم مظلوم

این حرفارو  نشنیده بگیرید

اخه دل نوشته های  یک دل کوچیک شاید هم  بزرگ هست که  

 

هم دوست داره باشه هم نباشه

دریا زیباست  

 

مخصوصا

وقتی

با

آسمان   

ترکیب  بشه

شاید  دریا

ارام تر بشه 

شاید بتونه امواج بی هدفشو کنترل کنه

به امید  یک دریا اسمان 

 

 

همین

یاحق

نظرات 6 + ارسال نظر
Mehdi چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:08 ب.ظ http://www.kamyab98.com

سلام دوست عزیز
خوبی ؟
امید وارم که حالت خوب باشه
وب خیلی باحال و پرمحتوایی داری من که استفاده ی کامل را بردم
من هم یک سایت دارم که اگر موافق باشید با هم تبادل لینک کنیم

http://www.kamyab98.com/links

اگر دوست داشتی با من تبادل لینک داشته باشی از لینک بالا اقدادم کن
تبادل لینک کاملا اتوماتیک هست

مطمئن باشید که پشیمون نمیشید و بازدید سایتتون بالا میره
سایت من روزانه 20000 هزار بازدید داره
و دارای پیج رنک 3 گوگل هست

فقط تا پر نشده عجله کن
محدودیت داره


خیلی مممنون
موفق باشید
خداحافظ

سلام

چشم

محمد چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:10 ب.ظ http://mohammad_science.mihanblog.com

همکار محترم از شما به خاطر مطالب مفیدوتون کمال تشکر را دارم . اگر با تبادل لینک موافق هستید من را با نام "بهترین وبلاگ مطالب علمی" لینک کنید سپس به وبلاگ من بیایید وبگویید با چه نامی لینکتان کنم .
آدرس من :

www.mohammad_science.mihanblog.com [چشمک]

PaRi چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:23 ب.ظ http://magicgirl.blogsky.com

سلام پسر 99 ساله!
خب وبلاگ یه جایی هستش که می تونی حرف دل خودتو بزنی بدون این که اطرافیانت ببینن و ناراحت بشن...
این طوری یه کم سبک میشی چون هیچکی نمی شناست.

سلام

داداشی اینجا یک بدی داره

همه به چشم شکاک بهت نیگاه میکنن

یکی میاد میگه واقا پسری
یکی میاد میگه تو دختری
یکی میگه الکی غلط مینویسی

یکی میگه ۳۰ سالته یکی میاد میگه ۲۰ یا ۱۵ سالته

واسه همین نوشتم ۹۹ ساله که خیال همشون راحت بشه

اره این جا دفتر خاطرات منه همه چی دارم داخلش داداشی

خودش واسه خودش یک دنیا هست بعضی وقتا که دلم میگیره این دفتر ورق میزنم

تک تک لحظاتی که اون لحظه در حال نوشتن اون اپ بودم رو واسم زنده میکنه

اینم که کسی نشناست خیلی بهتره احساس امنیت خیلی خوبی داره


همین

یاحق

بامعرفت چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:33 ب.ظ http://nksa.blogsky.com/

سلام .

اون حرفای بالایی رو ولش .

مسئله اینه شما مشهدیها کمش یک ساعتو نیم زودتر ما افطار
میکنید .ولی آذربایجانغربی آخرین نفراتی هستند که افطار میکنند حالا برو حال اون یکو نیم ساعتی رو ببر که از همه جلو هستید.



سرهنگ بامعرفت

سلام


داداشی اگه میخواست یک ساعت دیگه صبر کنم که اینو مطمعن هستم میمردم

اخه همینو به زور تحمل میکنم دیگه اخراش رو به مرگ میرم :)



:)

ممنونم به من سر زدی

یاحق

آرمان چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:48 ب.ظ http://newyoungsinger.blogfa.com

سلام داداشی
عجب آپ قشنگی
حسودیم شد
خیلی قشنگ نوشتی
راستی من شب ساعت ۹ میام تو یاهو
منتظرم

وای انقدره لوسم نکن


دارم اب میشم

منم همیشه در خدمت داداش ج هستم


فقط ارمان . همین

PaRi چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:42 ب.ظ http://magicgirl.blogsky.com

سلامی دوباره! منظورت از دوستی اینه که بلینکمت دیگه نه؟
من لینکت کردم اگه خواستی منو با نام "دنیای این روزای من..." لینک کن!
فعلا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد