دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

یک دادگاه علنی

سلام

خوبید  دوستان  خسته نباشید

کاش نمیومدم  مشهد  اخه تو روستا حالش بیشتر بود  بچه ها بودن  حال میداد

اینجا  هر  روز   بیکار  تنها  تنها  تو خونه  بودم

یا کامپیوتر     یا      کتاب      یا هم   فیلم

من به امید این  اومدم  که پیام رو ببینم دلم واسش یک زره شده به خدا

و خیلی چیزا دیگه

اما  پیام رو که ندیدم  هیچ  خیلی چیزا دیگه هم بیشتر  رو عصابم  را رفت

تازگیا  دیگه به هیچی اهمیت نمیدم حتی به بعضی  از  دوستام

واسمم  مهم نیست چی در بارم میگن

یا باز  به چه شکلی دارن گناهای منو میشورن 

که خدا خیرشون بده  

اخه انقدر گناه دارم   که خدارو شکر  یک عده از ادمای  خوب  دارن  

لطفی در حق من میکنن و دارن بار گناهای منو کم میکنن که ازشون 

کمال تشکر  رو دارم 

این قسمت رو میخوام یکم بد  حرف بزنم لطفا بین دو نقطه چین رو کسی نخونه 

×××××××××××××××××××××××××× 

شما  اره با  خود خود  تو هستم فکر کردی کجا نشستی 

نمیخوام بهت توهین یا فوش بدم اخه یک موقعی خاک بر سر من بشه بهت میگفتم  داداشی 

نمیدونستم همین داداشی  امروز بهم میگه.............. 

دوستم  میگه جواب  ......... خواموشی  هست 

اما من یک احساس دیگه میکنم  

احساس میکنم  میخوای  کم بوداتو یک جورایی  جبران کنی 

به خیلیا فوش دادی  از همه بدتر به من گفتی 

عیبی نداره اما بدون  شاید من  

پسر خوبی نباشم اما هیچوقت نامرد نبودم و نیستم 

همین  داداش هومن که شما بهش اون حرفارو زدی 

یک ماه پیش بهم گفت امین جان داداشم  این پسره    

مثل ذغال زیر خاکستر  میمونه 

شناگر خوبی هست اما اب نمیبینه  

نیگا  

کسی که درد  نامردی رو کشیده 

از یک نیگاه  یا از یک   کلمه  افسار  گریخته  میفهمه  

طرف مقابل چند مرده  

حلاجه 

میگی  من و دوستم  بد کاره  هستیم 

خوب  شاهد بیار که اگه نیاری باید جواب بدی به همون خدایی که بازم بهم گفتی من نمیشناسمش 

خداوند در قرآن می فرماید: «وَ الَّذینَ یَرْمُونَ الْمُحْصَناتِ ثُمَّ لَمْ یَأْتُوا بِأَرْبَعَةِ شُهَداءَ فَاجْلِدُوهُمْ ثَمانینَ  

 

جَلْدَةً وَ لا تَقْبَلُوا لَهُمْ شَهادَةً أَبَدًا وَ أُولئِکَ هُمُ الْفاسِقُونَ إِلاَّ الَّذینَ تابُوا مِنْ بَعْدِ ذلِکَ وَ أَصْلَحُوا فَإِنَّ اللّهَ 

 

 غَفُورٌ رَحیمٌ»؛  

 

 

«و کسانی که آنان پاکدامن را متهمّ می ‏کنند، سپس چهار شاهد(بر مدّعای خود) نمی ‏آورند، آنها را  

 

 

هشتاد تازیانه بزنید و شهادتشان را هرگز نپذیرید؛ و آنها همان فاسقانند، مگر کسانی که بعد از آن 

 

 

 توبه کنند و جبران نمایند (که خداوند آنها را می ‏بخشد)؛ زیرا خداوند آمرزنده و مهربان است.» 

نیگا  اینو  همون خدایی گفته شما انگ نشناختنشو به من میزنی 

آقا جواد 

هرکس بد ما به خلق گوید

ما سینه او نمیخراشیم

ما خوبی او به خلق گوییم

تا هر دو  دروغ گفته باشیم

بازم  تاکید  میکنم 

فقط  و فقط  واسه اون چند باری که بهت گفتم داداشی  دست از دهنم بر نداشتم 

که خیلی بی ادبی  

که اگه ادب حکم بر  ادب    نمیکرد بهت میگفتم  

دنیا دسته کی هست 

برو خدا شکر  کن که من فرهنگم از شما بالاتره و مامانم بهم گفته هر حرفی جواب نداره 

ای کاش مامان شما هم بهتون  بجای  دادن غذاهی  جور واجور 

 یکم ادب و فرهنگ  اموزش میداد که برای جامعه مفید باشید 

نه..........

××××××××××××××××××××××××××××

تر به خدا این بی ادبی منو ببخشید  دوستان

دیگه  نمیدونم  چرا هرچی مدارا میکنی  

 

 

 

 

 

فکر میکنن خورده برده ای ترسی  ازشون داری 

هر روزمیان   هزارتا  اراجیف  میگن  میگی  بیخیال بزار خوش  باشن 

دیگه  خط قرمز  هارو رد کردید  شما  

یکم   چشماتونو باز  کنید ببینید  درور برتون چی خبره 

ببینید  انسان  با انسان  چیجوری  برخورد  میکنه 

بابا من فکر میکردم  بچه محلای ما خیلی  سطح فرهنگشون پایینه 

به خدا  همونا هم تا کسی باهاشون  کاری نداشت باشه  

چاقو  دست  نمیگیرن 

اما شما بچه هستید 

از من از ارمان  از خیلیا دیگه بچه ترید منو ارمان نسبت به  بعضی شما ها  

فقط از لحاظ سنی کوچیک تریم 

عقلی  که خدا میدونه  هر چند نیاز نیست انقدر پیچیدش کرد هرکی وب شمارو  بخونه 

آقا جواد  کاملا میفهمه  ضریب هوشی  و معرفت و خیشتن داری شمارو 

{{ از تمام دوستان بابت این آپ معذرت میخوام }} 

{{من دارم  میرم  روستامون  انشاالله  یا بعد ماه مبارک میام}} 

{{یا هم هردفع بابام  بیاد منم میام باهاش مشهد}} 

همین 

یاحق 

یک دریا آسمان  

دوست دارم

نظرات 11 + ارسال نظر
جواد جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:04 ق.ظ http://etrebaron.blogsky.com

سلام
من رو ببخشید لطفا
همونطور که گفتید من کم بود زیاد دارم
و مشکل روانی دارم
و کسی نبوده بهم تریبت و ادب بیاموزد
امیدوارم من رو ببخشید
و از دوستتون هم معذرت میخوام
هر چند کسی مطلب من رو نخوند
غیر از شما
ولی معذرت میخوام

سلام
خدا شاهده خدا شاهد که نمیخواستم نظر شما رو تایید کنم
اما یکم فکر کردم گفتم شاید یک روزی یک جایی منم گناهی یا شاید خطایی انجام داده باشم
پس این حق رو برای خودم دونستم که خدا شاید منو ببخشه
پس من کی باشم که نده خدا رو نبخشم وختی اون بنده خدایی به اون بزرگی داره که خودش ارحم و راحمین رحمن و رحیم غفور هست

من چی باشم که به خاطر خورد شدن قلبم بخوام یک از بندگان انو نبخشم

من از طرف خودم حرف میزنم دوستم نظر خودشو داره

خدا میگه ببخشید تا بخشیده شوید

اینو فکر کردم بدونید بهتره
اشتباهی نوشتم داداشی
اما از بقیه داداشیام خجالت کشیدم
پس با اجازه شما از این به بعد اگر عمری بود به شما همون خواد اقا یا عطر باران میگم

راست میگید واسه خورد کردن یک نفر اصلا نیاز نیست که جلوی یک جمع خوردش کنید
من خوصوصیاتم رو همه میدونن اصلا و اسه من نیازی نیست منو بترکنی
فقط واسه من کافی یک جواب سلاممم رو ندید من میشکنم

من دوسال هست تو نت هستم تا الانه شاید ۱۰ تا دوست دارم که از من بزرگتره هستن که به من لطف دارن
و ۲ الی ۳ تا همسن خودم و کوچیکتر با اختلاف یکی دوماه دارم
تمام این دوستان من قصم میدم که شده تا حالا من کاری انجام بدم که احساس کنن من ...................هستم

واسه من خیلی سنگین بود خیلی حرف شما اخه میدونی چرا اخه واس اینکه من احساس کردم منو درک کردید شما اما خیلی سخته واسه یکی وقتی ببینی یکی مدعی میشه میشناست بعد همچین قضاوتی در بارت بکنه میدونی میشی مثل کسی که یک بارکی تمام دنیاشو ازش بگیری نه میتونی به اون توهین کنی اخه اون یک وقتی دوستت بوده و دوستش داشتی (یک وقتی) هم نمیتونی برگردی عقب اخه خودتو باید فدا کنی

در باره دوستم هم باید بگم

من خیلی از دوستام دعوام میکنن که چرا دوستات رو با غریضه ازمایش میکنی و امتحان میکنی و دوستات رو انتخاب میکنی

اینو بدونید من یک شب تا صبح با همون کسی بودم که شما تهمت بهش زدی که فلان کاره هست

آبجی کوچولو جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ق.ظ

سلام داداشم
فقط حرفت و درد و دلات رو ببر پیش خدای مهربون و با کرم
آخه هیچکی جز اون صبر نداره همه درد و دلای آدما رو گوش کن
به حرف هیچ آدم بیخودیم گوش نده
مواظب خودت باش
ما ۳ تا گیلاسیم
التماس دعا

سلام ابجی جون

انقدره دوست دارم که خودتون میدونید راست میگید تو این دوره زمونه فقط خدا هست که حرف دل ادم رو میفهمه



دیگه خسته شده

ابجی انقدر دلم تنگ شده با داداش نارنجی و شما صحبت کنم به امام هشتم
دوستون دارم

همین

یاحق

آرمان جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:15 ب.ظ http://newyoungsinger.blogfa.com

سلام داداشی
داداشی هر موقع برگشتی
فقط بیا یه نظر بزار
من سریع میام تو یاهو
هنوز هیچی نشده دلم تنگ شده برات
دوست دارم
خداحافظی هم نمیکنم

آرمان جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:17 ب.ظ http://newyoungsinger.blogfa.com

داداشی شما میبخشیش؟
میدونی چه کسی رو میگم که

سلام داداشی



یادته بهتون گفتم من چون گناه زیاد دارم میبخشم که شاید خدا منو ببخشه

داداشی

یادته بهت گفتم این دنیا همش دروغه واسه این گفتم که نمیشه به هر کسی اعتماد کرد

دوست ندارم شما و پیام مثل من بشید داداشی

بعضی ها هم هستن که خیلی خوبن مثل خودت مثل هومن نارنجی شیلا نشگون


اینا ها خوب خوب هستن اما از بین ۱۰۰۰ نفر پیداشون کردم یعنی تقریبا ۲۰۰ نفر که منو ترکندن یکی خوب بوده که دوستم شده

من میبخشم داداشی چون عادت کردم شما هنوز سنت به این چیزا نمیرسه که بتونید درک کند که وقتی فوش میدن چقدر درد ناکه بعد میان میگن ببخشید این اولیش نبود و اخریشم نیست

عادت کردم به عشق شما و یکی چندتا از دوستا اینجام بقیه ........



بماند



دوست دارم


داداشی من بخشیدم شما هر جور خودت دوست داری برخورد کن

که خیلی شما کارت درسته :)

یاحق

هومن یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:35 ق.ظ


هیچی ندارم بگم دیگه...
هـــــــــــیچی!!!
تو همه چیزو کامل گفتی داداشی

الهی من قربونت اون دل دریاییت برم

الهی هومن فدای اون قلب کوچیک و نحیفت که با همه کوچیکی به وسعت آسمونه بشه

بازم شکســـــــتنت داداشی..

بازم رو زخمای دل کوچولوت جای مرهم نیشتر زدن

الهی بمیـــــــــــرم واسه مظلومیتت داداشم

کاش میمردمو ناراحتی داداشیمو نمیدیدم

درد دلتنگی از فراق و جداییت کم بود داداشی حالا باید هزار بار بدتر ازون درد رو تحمل کنم که داداشیم بدون اینکه باهام درد دل کنه رفت...

بدون اینکه بار غمو از روی شونه های کوچولوش بردارم ..
بمیرم واست داداشی
بمیـــــــــــــرم

خودمو نمیبخشم که نبودمو مجبور شدی غمارو تنها به دوش بکشی داداشم

داداشی ببخش هومنت رو

الکسیس دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:36 ب.ظ http://www.hldkd.blogsky.com/

سلام من لینکت کردم به منم سر بزن

الکسیس دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:37 ب.ظ http://alexis2.blogfa.com/

سلام.من لینکت کردم.به منم سر بزن

بی طرف دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:25 ب.ظ

1
http://www.tanhayiboys.samenblog.com/

بهم انگ هزاران چیزو بزنن

2

http://www.hldkd.blogsky.com/
شما انگ نشناختنشو به من میزنی آقا جواد


آیا سامان همان امین میباشد ؟ نوشته های دو رنگ و طرز نوشتن و ادبیات یک شکل جای بسی تامل دارد . . .

سلام


دیگه اصلا حال و حوصله کل کل ندارم

به همین امام هشتم

سامان یکی از بهترین و دوست داشتنی داداشی های من هست
که خدایی خیلی معرفت داره

من خیلی زیاد با اقا سامان رفیق هستم پس لطفا چیزی در این مورد کسی نگه که زیاد خوش نادارم

بامعرفت دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:29 ب.ظ http://nksa.blogsky.com/

سلام.

هومن سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ق.ظ


ســـــــــــــــــــــــــــلام داداشـــــــــــــــــــــی جــــــــــــــونم
الهی من قربونت برم دوباره برگشتی؟؟؟

دلم واست قد یک دنیا تنگ شده داداشی
داداشی تر خدا بیا یاهو باهات حرف بزنم
دلم داره میپکه از وقتی رفتی

داداشی دوست دارررررررررم
قد ستاره های آسمون
قد تک دونه شنهای تو صحراااااااا
قدر قطره قطره آب دریاهاااااااااااا
قدر عاشق بودن دوست داررررررم

دیگه نمیتونم تحمل کنم
الان میام یاهو

بووووووووس

دوست دارم

تخریب چی سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ق.ظ

پس یه شب تا صب مادرتوباخودت گایده طرف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد