دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

گریه نامردید خیلی نامردید گریه

سلام 

 

 

 

هرچی  شما  میکید 

 

 

 

 

تر جون عزیزتون   

 

 

تر جون  امام رضا  

 

 

تر  به  تمام  عدیان  الهی   

 

 

تر  قران 

 

تر انجیل   

 

تر   تورات 

 

تورو  زبور   

 

و هرچی دیگه  هست 

 

 

بی خیال من بشید 

 

 

 

 

فوش ندید  

 

 

 

نامردا  اخه من چند بار فوش دادم 

 

 

 

اقا  اصلا من دروغ گو 

 

 

دوست دارم دروغ بگم  به تو چی ربطی داره  

 

تو خیلی ناراحتی  نیا  وبم 

 

تر امام رضا  دیگه فوش ندید 

 

نیگا  اگه بد مینویسم  اگه هر جور مینویسم  

 

واسه خودمه دوست دار  وبلاگ خودمه 

 

دفتر خاطرات خودمه 

 

فوش ندید 

 

 

هر چی شما میگید  من سنم بالا هست 

 

من بی ال هستم  

 

من بسیجی هستم 

 

من روحانی هستم  

 

من روانی  هستم 

 

معنی اینو نمیدونم  اما من  اوبی  هستم 

 

من هرچی شما میگی هستم 

 

دیگه فوش ندید خوبه خودتوبهتون فوش مامان بدن خیلی 

 

نامردید 

 

تمام 

 

شاید از این 

 

به بعد واسه  

 

 

آپ هام     رمز  بزارم 

 

و فقط به دوستام میدم 

 

همین 

 

یاحق

نظرات 5 + ارسال نظر
Alexis جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ق.ظ http://www.alexis2.blogfa.com

سلام مثل اینکه من و تو با هم همدردیم

محمدرضا جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:26 ق.ظ http://73kids.blogfa.com

سلام.
هر کی بهت فحش داد برو وبش به فحش ببندش.
یه بی پدر و مادر رفته یکی از وبها نظرم رو خونده برداشت بد کرده بهم فحش داده.
یکی نیست بگه آخه فضول تو که منظورم رو نمیفهمی غلط میکنی نظرم رو از تو سایتهای دیگه میخونی.
انقدر هم وجود نداره آدرس وبش رو بذاره.
اسمش تخریبچیه میشناسیش؟
این نظر رو تایید نکن شاید اون بی پدر بخونه خوشحال شه اعصابم خورده.

بامعرفت جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:49 ق.ظ http://nksa.blogsky.com/

سلام.

تا حالا در این مورد جبهه گیری نکرده بودم.
فقط میتونم بگم همشون از درد بی ضوابط بودنشونه.

( به به چه جمله فیلسوف گونه ای گفتم )
والسلام.


امیدوارم از زندگی روستایی هم صفایی برده باشید.

سرهنگ بامعرفت

تخریب چی جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ق.ظ

چرااینقده عقده داری بدبخت دستت واس همه روشده گریه گریه خنده خنده نامردتویی ک همه رو دست انداختی خنده گریه گریه خنده

***شـــ ـازده کـ ـوچـ ـولـ ـو شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:06 ق.ظ http://2nyaye-khodam.blogfa.com/

کجایی داداش امین؟
فهمیدی کی وبت رو هک کرده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد