دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

99٪ واسه من که درست بود

 

 

 

 

 

سلام

این وبلاگ تا اطلاع ثانوی در  به روز نمیشود

ولی من مدیریت همین وبلاگی که شما داخلش هستید

نظرات رو میخونم

و

در صورتی که بخوام  دوباره شروع به کار کنم

با همین وبلاگ میام

نه مثل  بعضیا  با 100 نام و100 ادرس

هرکی  هرچی میخواد بگه

من دوستام رو پیدا کردم

منو فقط وفقط یک چیز تو نت نگهداشته بود

نارنجی که قبل داشتمش و اومده بود تو دنیای واقعیم

و تنها کسی که واسش میومدم نت هومن بود

که اونم الانه مال  مال خودمه

و با دنیا این دوتا رو عوض نمیکنم

ابجی شیلا هم بهش میگم کجا بیاد

پس دیگه کاری با نت و فرمان روایان  پوشالیش ندارم

منظورم همونایی هست که هزارتا وبلاگ رو با یک مدریت مدریت میکنن

و احساس میکنن همه  بچه هستن اونا عاقل

و یک  حکومت واسه خودشون ساختن

خوب  طبیعی هست هر حکومتی یک سری  تلفات هم از مردم بی گناه و کم ندار

باید بده

من همین یک وبلاگ رو دارم

مثل خیلی از دوستان که نتونستن

مالیات این حکومت رو بدن

یا بهتر بگم زیر بار نامردی و کثافت کاری نرفتن

و از این حکومت نقل مکان کردن

منم  میرم به دنیایی

که بدونم وقتی بهم میگه سلام

تو چشماش بخونم که چقدر دوسم داره

نه اینجا که قاضی و هیات منسفه و حتی جلاد و حتی مرده شورشون قبر کنشون امکان داره یکی باشه

 که  هست!!!

این جا  با یک وبلاگ صدات به کسی نمیرسه

که اگه برسه هم  هزار  توهمت میاد پشتش

نیگا کنید  3 سال  اومدم کنارتون

هرچند یک ماه کافی بود بفهمی کی چیکاره هست

اما

سه سال فکر نکنم کسی بتونه چیزی که هستو از کسی پنهون کنه

منتظر همه نو حمله هستم

من تو این دونیا  چی دارم

اینم  واسه شما

بجای مالیاتی که نمیتونم بدم بهتون وردارید

ولی من یک کوله بار با خودم میبرم

شرفم

انسانیت

دلم

قلبم

که هنوز سیاهی  حکومت شما تاثیری  روش نزاشته

با اجازه تمام دوستانم که میدونم خیلی دوسم دارن ولی من نمیتونم

نمیتونم اینجا نفس بکشم

خوب

شب همه اونایی که خواب هستن و اونایی که خودشونو به خواب زدن بخیر

و روز اونایی که خواب بودن و بیدار شدن و شاید میخوان بیدار بشن خوش

با اجازه تمام دوستانم

همین

یاحق

السلام علیک یا ضامن آهو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد